Reflexe předmětu ISKM02
Studium předmětu Design informačních služeb, rozhraní a interakcí bylo pro mě nejen vzdělávacím, ale i inspirativním zážitkem, jelikož v oblasti designu pracuji v rámci mého projektu EGTwins. Obsahem předmětu se proplétala teorie designu služeb s praktickými ukázkami a tematicky širokými přednáškami. Předmět poskytoval komplexní pohled na současný design a jeho využití v různých kontextech, což bylo zejména díky zajímavým tématům, jako je UX Design, prototypování a Česko digitál, mimořádně přínosné.
Témata jako UX design města ukázala, že design může ovlivnit nejen digitální rozhraní, ale i celkovou uživatelskou zkušenost s veřejnými službami. To bylo pro mě důležité, protože jsem si uvědomil, jak design může být klíčovým prvkem v tvorbě pozitivních interakcí mezi lidmi a technologií.
Během semestru jsme pracovali s různými nástroji, jako jsou Miro a Perusall, což nám přidalo na zkušenostech s těmito systémy a umožnilo nám aktivně se zapojit do procesů spojených s designem informačních služeb. Úkoly v Perusallu byly zvláště užitečné, protože nám umožnily diskutovat o předloženém materiálu a získat pestrý soubor názorů od ostatních spolužáků.
Esej na téma „Designový proces a umělá inteligence aneb budou vůbec ještě potřeba designéři a designérky“ byla výzvou, která mě přiměla zamyslet se nad budoucností designu a jeho role v době rostoucího vlivu umělé inteligence.
Mohu říci, že předmět Design informačních služeb, rozhraní a interakcí překročil mé očekávání. Získal jsem nejen teoretické znalosti o designu služeb, ale také praktické dovednosti a vhled do aktuálních trendů a otázek v oblasti designu informačních služeb.
Poslední příspěvky
Níže naleznete veškeré články spojené s předmětem/tagem ISKM02.