Poslední příspěvky
Níže naleznete veškeré články spojené s předmětem/tagem ai.
ISKM03
2. Kreativní výzva: Recenze edukativní hry
Zahrát si edukativní VIDEOHRU, kterou jste nikdy nehráli a napsat na ni recenzi.
ISKM03
1. Kreativní výzva: O myšlence budoucnosti literatury
1. Vybrat si nějaký NÁSTROJ AI a uplatnit v něm vaši kreativitu. Zkoumejte možnosti nejen literatury budoucnosti.
ISKM29
Blok expertů - artefakt formou kvízu z přednášky: Zázraky s obrázky na dosah?
Tento úkol je zaměřený na artefakt formou kvízu o AI využitých pro generování obrázků.
ISKM31
Volitelný úkol: AI generátory obrázků- DALL-E v3
Zkouška AI generátorů obrázků. Konkrétně DALL-E v3 od OpenAI.
ISKM31
2. úkol ze cvičení: Interaktivní příběh
Vytvoření interaktivního vzdělávacího materiálů, včetně odkazu ke stažení.
ISKM31
Volitelný úkol: Značkovací programovací jazyky - JavaScript
Vybrání výukového programovacího jazyka a samostudium.
ISKM31
4) Přednáška a úkol: Návrh vzdělávací lekce
Vybrání výukového programovacího jazyka a navrhnutí vzdělávací lekce.
ISKM31
3) Přednáška a úkol: Počítačové zpracování emocí a sémantické technologi
3. Úkol přednášky ISKM31 se zaobírá počítačově zpracovanými emocemi a semantického zpracování informací.
ISKM31
1. úkol ze cvičení: Chatbot
Úkol ze cvičení se skládá z dvou částí, kterými jsou podpůrné informace vytvořeného chatbota a chatbot samotný
ISKM31
2) úkol: dialog s AI a zrození chatbota
2. Úkol přednášky ISKM31 se zaobírá dialogem s AI a pocity s dialogem spojeným a myšlenkou vytvořeného chatbota.
ISKM31
1) Přednáška a úkol: Úvod do AI
1. přednáška týkající se úvodu do umělé inteligence (AI). V druhé části článku je k nalezení 1. úkol přednášky