Články předmětu ISKM90

Reflexe předmětu ISKM90

Předmět „Praktikum learning designera“ byl pro mě vzrušující cestou do světa tvorby vzdělávacích procesů. Základním cílem bylo nejen porozumět teoretickým základům learning designu, ale také se aktivně zapojit do procesu designu příležitostí k učení.

Průběžné úkoly, které jsme integrovali do svého portfolia, byly klíčovým prvkem výuky. Každý úkol nám dal možnost aplikovat teoretické znalosti do praxe a v rámci úkolu/úkolů postupně vytvářet komplexní high-fidelity prototyp vzdělávacího řešení. Analýza kontextu, porozumění potřebám cílové skupiny, definování problému k řešení a tvorba prototypů byly klíčovými dovednostmi, které jsme získali.

Práce na vlastním projektu byla simulací reálné zakázky, což nám poskytlo příležitost získat praktické dovednosti o tom, jak funguje práce learning designéra.

Jedním z vrcholů bylo otestování naší práce, kde jsme mohli získat reálné reakce cílové skupiny a na základě toho zdokonalit naše řešení. Celý proces vrcholil společnou prezentací a reflexí v rámci zkouškového období (kolokvium).

Předmět nás nejen naučil technickým aspektům learning designu, ale také nám otevřel oči pro možnosti kariérního uplatnění v tomto fascinujícím oboru. Byl to inspirující a praktický kurz, který posílil naše schopnosti v oblasti vzdělávání a designu. Určitě bych doporučoval absolvovat předměty ISKM24 Informační gramotnost a ISKM31 Vzdělávací technologie, který se s tímto předmětem doplňují.

Poslední příspěvky

Níže naleznete veškeré články spojené s předmětem/tagem ISKM90.

ISKM90

6. úkol Praktikum learning designera

Úkol je zaměřen na testování prototypu školení na reálných subjektech.

ISKM90

5. úkol Praktikum learning designera

Úkol je zaměřen na vytvoření prototypu dle základu z předchozích úloh

ISKM90

3-4. úkol Praktikum learning designera

Úkol je zaměřen na teoretické řešení problému spojeným s horšími digitálními kompetencemi starších lidí.

ISKM90

2. úkol Praktikum learning designera

Úkol je zaměřen na teoretické řešení problému spojeným s horšími digitálními kompetencemi starších lidí.

ISKM90

1. úkol Praktikum learning designera

Úkol je rozdělen na několik částí. Byl odevzdán do portfolia + do Miro nástěnky.