Články předmětu ISKM31

Reflexe předmětu ISKM31

Předmět Vzdělávací technologie otevírá dveře do fascinujícího světa inovací, které transformují způsob, jakým se učíme a vyučujeme. Každá přednáška přináší hlubší vhled do moderních trendů a technologií, do kterých lze zahrnou: umělou inteligenci, značkovací jazyky, e-learningové portály, videonávody, webináře, 3D tiskárny a podobně.

Významným prvkem předmětu jsou cvičení, které jsou praktikovány metodu obrácené třídy. Tato metoda nejenže poskytuje studentům příležitost pracovat samostatně, ale také do cvičení vytváří prostor pro konzultace a diskuse. V praxi to znamená, že studenti předem získají materiály k samostudiu a během cvičení mají možnost konzultovat nejasnosti a aplikovat své znalosti v praxi.

Tato forma výuky se ukazuje jako efektivní, protože studenti nejenom pasivně přijímají informace, ale aktivně se účastní procesu učení. Tímto způsobem mohou lépe pochopit složitější koncepty a získat dovednosti, které jsou nezbytné v moderním pracovním prostředí a mě osobně tento způsob výuky vyhovoval.

Předmět mi byl po obsahové stránce blízký a hodnotím kladně jak přednášky, tak cvičení.

Poslední příspěvky

Níže naleznete veškeré články spojené s předmětem/tagem ISKM31.

ISKM31

Úkol: Výzkumné metody, na datech založené vzdělávání a kritický přístup

Úkol se zaobírá zamyšlením etických dilemat spojených s výzkumem a edTech.

ISKM31

11.2) Přednáška edTech výzkumy

Přednáška zaobírající se výzkumnými metodami v rámci edTech

ISKM31

12) Úkol - NGLDE, propojenost, interoperabilita a distribuovaná řešení

Úkol z přednášky 12 zaobírající se NGLDE, propojenost, interoperabilita a distribuovaná řešení

ISKM31

Volitelný úkol: 3D tisk a 3D modely

Zkouška vytvoření 3D modelu vhodného pro 3D tisk

ISKM31

11) Přednáška a úkol - OER a Universal design

Úkol z přednášky 11 zaobírající se zamyšlením na ekonomickými modely udržitelnosti kurzů

ISKM31

10) Přednáška IS a uživatelská recenze systému Edookit.net

V rámci tohoto úkolu jsme byli pověřeni otestováním jednoho ze školních systémů a zpracovat na něj recenzi.

ISKM31

9) Přednáška a úkol: Webinář

Článek obsahující záznam přednášky, včetně zpracování úkolu týkající se tématu webináře.

ISKM31

Volitelný úkol: AI generátory obrázků- DALL-E v3

Zkouška AI generátorů obrázků. Konkrétně DALL-E v3 od OpenAI.

ISKM31

8) Přednáška a úkol: Multimédia II

Esej o použití multimediálních technologií AR a VR ve vzdělávání, jejich úskalí apod.

ISKM31

6) a 7) Přednáška a úkol: Multimédia I

Zasvěcení do multimedií, praktického uchopení a modely pro optimalizace služeb a objektů.

ISKM31

5) Přednáška a úkol: Počítačové sítě

Vybrání výukového programovacího jazyka a navrhnutí vzdělávací lekce.

ISKM31

2. úkol ze cvičení: Interaktivní příběh

Vytvoření interaktivního vzdělávacího materiálů, včetně odkazu ke stažení.

ISKM31

Volitelný úkol: Značkovací programovací jazyky - JavaScript

Vybrání výukového programovacího jazyka a samostudium.

ISKM31

4) Přednáška a úkol: Návrh vzdělávací lekce

Vybrání výukového programovacího jazyka a navrhnutí vzdělávací lekce.

ISKM31

3) Přednáška a úkol: Počítačové zpracování emocí a sémantické technologi

3. Úkol přednášky ISKM31 se zaobírá počítačově zpracovanými emocemi a semantického zpracování informací.

ISKM31

1. úkol ze cvičení: Chatbot

Úkol ze cvičení se skládá z dvou částí, kterými jsou podpůrné informace vytvořeného chatbota a chatbot samotný

ISKM31

2) úkol: dialog s AI a zrození chatbota

2. Úkol přednášky ISKM31 se zaobírá dialogem s AI a pocity s dialogem spojeným a myšlenkou vytvořeného chatbota.

ISKM31

1) Přednáška a úkol: Úvod do AI

1. přednáška týkající se úvodu do umělé inteligence (AI). V druhé části článku je k nalezení 1. úkol přednášky