Články s tagem technologie

Poslední příspěvky

Níže naleznete veškeré články spojené s předmětem/tagem technologie.

ISKM66

Výstup z učení a relfexe předmětu VideoLab

Výstup z učení a relfexe předmětu VideoLab

ISKM04

Reflexe předmětů - 1. semestr

Úkol je zaměřen na reflexi k předmětům, které byly absolvované 1. semestr.

ISKM90

6. úkol Praktikum learning designera

Úkol je zaměřen na testování prototypu školení na reálných subjektech.

ISKM03

3. Kreativní výzva: Rozhovor v kavárně

3. Najít si brněnskou KAVÁRNU a popovídat si s lidmi, kteří ji využívají jako pracovní prostor. Zjistit, co dělají a proč tady jsou.

ISKM03

2. Kreativní výzva: Recenze edukativní hry

Zahrát si edukativní VIDEOHRU, kterou jste nikdy nehráli a napsat na ni recenzi.

ISKM03

1. Kreativní výzva: O myšlence budoucnosti literatury

1. Vybrat si nějaký NÁSTROJ AI a uplatnit v něm vaši kreativitu. Zkoumejte možnosti nejen literatury budoucnosti.

ISKM31

Úkol: Výzkumné metody, na datech založené vzdělávání a kritický přístup

Úkol se zaobírá zamyšlením etických dilemat spojených s výzkumem a edTech.

ISKM31

11.2) Přednáška edTech výzkumy

Přednáška zaobírající se výzkumnými metodami v rámci edTech

ISKM90

5. úkol Praktikum learning designera

Úkol je zaměřen na vytvoření prototypu dle základu z předchozích úloh

ISKM31

12) Úkol - NGLDE, propojenost, interoperabilita a distribuovaná řešení

Úkol z přednášky 12 zaobírající se NGLDE, propojenost, interoperabilita a distribuovaná řešení

ISKM29

Blok expertů - artefakt formou kvízu z přednášky: Zázraky s obrázky na dosah?

Tento úkol je zaměřený na artefakt formou kvízu o AI využitých pro generování obrázků.

ISKM31

Volitelný úkol: 3D tisk a 3D modely

Zkouška vytvoření 3D modelu vhodného pro 3D tisk

ISKM31

11) Přednáška a úkol - OER a Universal design

Úkol z přednášky 11 zaobírající se zamyšlením na ekonomickými modely udržitelnosti kurzů

ISKM31

10) Přednáška IS a uživatelská recenze systému Edookit.net

V rámci tohoto úkolu jsme byli pověřeni otestováním jednoho ze školních systémů a zpracovat na něj recenzi.

ISKM29

Blok expertů - artefakt formou kvízu o digitálních technologiích a dětech

Tento úkol je zaměřený na artefakt formou kvízu o dětech a digitálních technologiích ve vzdělávacím systému.

ISKM31

9) Přednáška a úkol: Webinář

Článek obsahující záznam přednášky, včetně zpracování úkolu týkající se tématu webináře.

ISKM31

Volitelný úkol: AI generátory obrázků- DALL-E v3

Zkouška AI generátorů obrázků. Konkrétně DALL-E v3 od OpenAI.

ISKM31

8) Přednáška a úkol: Multimédia II

Esej o použití multimediálních technologií AR a VR ve vzdělávání, jejich úskalí apod.

ISKM31

6) a 7) Přednáška a úkol: Multimédia I

Zasvěcení do multimedií, praktického uchopení a modely pro optimalizace služeb a objektů.

ISKM31

5) Přednáška a úkol: Počítačové sítě

Vybrání výukového programovacího jazyka a navrhnutí vzdělávací lekce.

ISKM31

2. úkol ze cvičení: Interaktivní příběh

Vytvoření interaktivního vzdělávacího materiálů, včetně odkazu ke stažení.

ISKM90

3-4. úkol Praktikum learning designera

Úkol je zaměřen na teoretické řešení problému spojeným s horšími digitálními kompetencemi starších lidí.

ISKM31

Volitelný úkol: Značkovací programovací jazyky - JavaScript

Vybrání výukového programovacího jazyka a samostudium.

ISKM31

4) Přednáška a úkol: Návrh vzdělávací lekce

Vybrání výukového programovacího jazyka a navrhnutí vzdělávací lekce.

ISKM90

2. úkol Praktikum learning designera

Úkol je zaměřen na teoretické řešení problému spojeným s horšími digitálními kompetencemi starších lidí.

ISKM31

3) Přednáška a úkol: Počítačové zpracování emocí a sémantické technologi

3. Úkol přednášky ISKM31 se zaobírá počítačově zpracovanými emocemi a semantického zpracování informací.

ISKM90

1. úkol Praktikum learning designera

Úkol je rozdělen na několik částí. Byl odevzdán do portfolia + do Miro nástěnky.

ISKM31

1. úkol ze cvičení: Chatbot

Úkol ze cvičení se skládá z dvou částí, kterými jsou podpůrné informace vytvořeného chatbota a chatbot samotný

ISKM31

2) úkol: dialog s AI a zrození chatbota

2. Úkol přednášky ISKM31 se zaobírá dialogem s AI a pocity s dialogem spojeným a myšlenkou vytvořeného chatbota.

ISKM31

1) Přednáška a úkol: Úvod do AI

1. přednáška týkající se úvodu do umělé inteligence (AI). V druhé části článku je k nalezení 1. úkol přednášky